versi melayu??!! lawak kot!!!

assalamualaikum

tadi google seach.. nak cari lirik lagu GRENADE.... iqbal suke lagu ni.. selalu dengar dia nyanyi.... soo.. nak jugak suke lagu ni... (heii!! jangan gelak.. orang perempuan kalau dah sayang memang cam ni ok... !! hahaha)

tetiba keluar versi Melayu.. 

senang dtg senang pergi.
macam tu kau hidup Ohh
ambik ambik ambik ambik X pernah bagi.
Patut tahu kau masalah dari ciuman pertama
mate kau tbukak besar. nape Terbukak?
Bagi semua yang aku ada
kau campak dalam tong sampah. ye kau buattt
bagi cinta kau itu yg ku mintak
tapi yg kau x faham…
aku tangkap bom utk kau.. yeahh yeaa
tahan pedang utk engkau yeahhh yeaa
lompat depan tren utk engkau yeahh yea
buat semuanye utk engkau..
ku harung kesakitan niii
sanggup kene tembak kat kepalee~~
ya aku sanggup mati utk kau
tapi kau tak buat..
tak tak tak tak~
Hitam2 hitam biru pukul aku sampai mati
bagi tau setan bila kau sampai ke tempat asalmu
pompuan gile pompuan jahat itulah engkau yeah
kau senyum dan kau dajjal aku
Bagi semua yang aku ada
kau campak dalam tong sampah. ye kau buattt
bagi cinta kau itu yg ku mintak
tapi yg kau x faham…
aku tangkap bom utk kau.. yeahh yeaa
tahan pedang utk engkau yeahhh yeaa
lompat depan tren utk engkau yeahh yea
buat semuanye utk engkau..
badan aku terbakar..
kau lihat diriku dimakan api.
kau ckp kau cinta aku tapi kau tipu
sebab kau x pernah buat,
tapi aku tangkap bom utk kau.. yeahh yeaa
tahan pedang utk engkau yeahhh yeaa
lompat depan tren utk engkau yeahh yea
buat semuanye utk engkau
ku harung kesakitan niii
sanggup kene tembak kat kepalee~~
ya aku sanggup mati utk kau
tapi kau tak buat.
tapi kau tak buat..
tapi kau tak buat…
takkan pernah buat..
tak tak tak tak…
*bunyi kene langgar tren*


hahaha.. perut aku nak pecah bila ~~ Patut tahu kau masalah dari ciuman pertama
mate kau tbukak besar. nape Terbukak?~~ hahaha... macam isu besar sangat je.. nape terbukak??!!! hahha...

ye2.. aku tau korang dah bosan.. ok bye :)

No comments:

Post a Comment