pinggang KU

assalamualaikum


hummm.. sakitnye pinggang..... sakit sangat

pinggang firah rase macam nak tercabut..... hehe... aduii.. sakit wehh... tengah2 tukar design blog... tiba2!!!! 
adduuuiiiii!!!!!!
sakitnye... kenape pulak pinggang ku 'ramping' ini sakit.. huhu.... sangat pelik... nak kate angkat benda berat tak da pun.... nak kata duduk tak betull.. aku update blog aku ni sambil meniarap....apekah puncanya???
rase sakitnye menikam betull... sebelum ni bukan tak pernah sakit pinggang.. tapi dalam sejarah asia aku ni la pertama kali sakit pinggang sampai aku jalan membongkok....
membongkok pun sakit jugak sebenarnye.... heheehe ^o^..

aku rase aku kena buatan orang la....... hoho... ramai sangat orang yang dengki dengan aku ni..... orang sekeliling kita ni bukan boleh percaya sangat kan..... hahahahha!!!!!!!!! tidak2!! aku hanya merepek je... 

harap2 sakit ni berkurang dengan secepat yang mungkin supaya aku boleh berjalan dengan baik.... aminn...

2 comments:

  1. blog ni dah cukup cantik dah, tapi kalau kita ada peluang untuk baiki, kita akan buang logo the cutest blog and navbar tu. Follow kamu juga :) :)

    ReplyDelete