DUA HATI : seketika




keputusan dah diambil.. tapi hati tak rela....yang tak relanya mungkin satu pihak saja.... pihak sebelah mungkin akan berasa lebih tenang dangan perginya kita untuk sementara..atau mungkin lebih kejam dia mengharap kita pergi untuk selamanya...(berpisah)

bila dah ambil keputusan mula la menyesal.. terjeling2 hp kat sebelah... dalam hati mula la ...*dia tak teringat kat aku ke..... dia tak menyesal ke buat aku terasa... dia seronok ke aku tak de.... dia tengah buat ape agaknye ye.... dia tengah nangis ke aku tak da... dia tengah suka ke aku nangis ni....

hati kena tabah bila dia tak peduli dengan tindakan kita....... hati kena kuat bila tengok hp dia tak da mesej atau tinggalkan miss call.. hati kena selalu redha bila cek pm FB dia tak dek tinggalkan pesanan.... berkatalah pada hati * alah.. mase kau ade pun dia macam tu jugak.. bila kau tak da lagi la jangan berharap....

tapi untuk pastikan hati betul2 kental tengok hp tak berbunyi tu bukan senang kan.. rase macam nak pecah takungan tangki air ni...  tapi..... hati mesti sabar...hidup mesti kuat... biar la kita berkorban seketika untuk pastikan dia gembira.. jika dia lebih senang tanpa kita di sisi dia... biarkan dia pergi...

*cinta sejati tak semestinya memiliki... tapi.... saye takkan biarkan dia pergi.... kalau dia baca dia sendiri akan paham kenapa dia tak boleh tinggalkan saye.... janji dia tersemat dalam dada!!!!! 

No comments:

Post a Comment