jauh perjalanan

assalamualaikum


 ape kabar?hehe....(sharing is caring..ceehhh....) aku memang tengah penat sangat ni....bukan sikit-sikit.... nafas aku dah panas.... hidung dah berair....itu menunjukkan demam bakal melekat di tubuh molekku...(ahhh..prasan prasan prasan...)


semalam..bukan main ronda-ronda JOHOR!!! tak ingat benda dah... lupa homework tak siap-siap.... hehe....alah... gi JOHOR bukan gi melancong.... gi hantar rombongan kahwin....


u nak tau...i bertolak kul 7 pagi tau....sampai kul12.30 hari!!!! U!!! penat tau....sakit pinggang-pinggang duk dalam kete lama...


aku ingatkan gi tak jauh...ya ampunn.... jauh giler...tak silap aku tempat dia area2 kota tinggi...


tapi tak la menyesal...sebab aku g kawasan felda...dan yang paling menarik sekali...felda tu tercalon dalam pertandingan felda-felda yang cantik seluruh malaysia....cantik felda ni... nak menang tu tak la kan sebab memang banyak yang cantik-cantik lagi...


cop2 aku nak citer pasal bende lain ni sebenarnya...ahh..lantaklahh...  aku tak sempat nak snap kawasan-kawasn yang cantik-cantik sangat tuh..

tapi yang ni aku sempat!!!hehe

No comments:

Post a Comment