mati mati mati....


aarrrrgghhhhh!!!! 

weehhh..asal korang tengok cerita ni??!!!!!

xdek citer lain dah kee.....

kenapa wt citer ni...xdek citer lain ke....wat la kiter kumbang terbang ke....
 
 
hahahahahaaaa...kesian.... 
mesti pernah tengok citer ni kan.....best orrrr citer niee...best sangat2...
tengok kematian orang...
"best la sangat!!'


aku ni je la yang ketinggalan eaa...baru je aq tgok citer ni... sebelum ni tak pernah tgok.... sebab??!!! aku tak berkesempatan... ni pun aku tengok kat laptop memberrr kat sekolah.... 'nmpak sgt g sekolah tak blajar!!!'

cikgu banyak takde baru2 ni...so...aku pun ambik kesempatan untuk tengok citer ni....
sumpah aku cakap....aku asyik teringat je citer ni....memang menakotkan...


aku citer panjang2 ni korang tau tak citer ape????!!!!haaa??!!! xtau...sakitnye ati aku.....



aku tengok citer ni la!!!! sume episod tau!!!!

No comments:

Post a Comment